Direktlänk till inlägg 2 april 2007

Kärleksbombaren har varit framme igen!!!

Av Persilja - 2 april 2007 16:18

Ni har väl märkt henne.
Den där som tassar runt bland våra bloggar och skriver underbara små kommentarer.
Som sprider sin livsglädje omkring sig som solen på himlen sprider sina strålar.
Man kommer inte undan.
När man minst anar det slår hon till.
Man blir så glad varje gång!
Det pirrar till av glädje.
Den glädjen sprider vi omedvetet vidare.
Varje gång hon varit framme får nån nära oss ett extra varmt leende.
En irritation vi kanske burit med oss bara rinner av.

Jag kallar henne kärleksbombaren.
Ni vet väl vem jag menar?

Just det!

Clara den rara!

Claraslinneskåpsclara!

Kommer ni ihåg de fina virkade mössorna hon visade för något tag sen?

Jag skrev då i kommentaren; "Den gröna är min!"

Nu ÄR den min!!!

Kärleksbombaren har varit framme igen!
Nu med brevbomber för mössan kom med posten idag!!!

Gissa en som är glad!
Och visst passade den på mig!!!
Den var verkligen min.

Tusen tack rara CLARA!!!

Måste gå och sprida vidare kärleken nu!

 
 
Ingen bild

Lantliv

2 april 2007 18:00

Clara är ljuvlig - tack för att du påpekade det för alla. Och jag kan bara instämma! Clara - det är kärlek, man blir så glad av hennes fina kommentarer. Puss på dig Clara!
Och du - snygging, den passar ju dig prexis! Puss på dig med

 
Ingen bild

Persilja

2 april 2007 18:07

Lantliv: Du är inte så pjåkig du heller "lillsyrran"! Riktigt, riktigt underbar du med!
Kramar!

 
Barbro

Barbro

2 april 2007 21:59

Superfin mössa! Vilken underbar vän som skickar sådana överraskningar!! Blev också jättesugen på att sy ett lapptäcke, vilka fina färger du fått ihop, sedan kan man ju nästan dö av avundsjuka för att du fått lukta på Micke Persbrandt.... ja, ja, det är du värd!!!

http://www.barbros.blogg.se

 
Ingen bild

Persilja

2 april 2007 22:11

Barbro: Du måste läsa om Micke en gång till och så klicka på länken "blå"! Gör det!

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

2 april 2007 22:45

Fick du den av henne? Gud så gulligt av henne!!
Men Persilja, sådana fantastiskt gröna ögon du har... mössan är som gjord för dig och dina ögon!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Esters mamma

2 april 2007 23:11

Jag älskar mössor och jar massor med olika sorter men ingen så fin som din.
Den är gjord för dig ser jag, matchar dina ögon. Vilken lycka i livet att ha vänner som dina :-)

 
elaina

elaina

2 april 2007 23:24

Jo, nog va den mössan ämnad för Dig!
Mer matchande till Dina ögon får vi väl leta efter!
Å visst är den härna "Persilja" rätt hyfsad kärleksbombare hon med!?!
"What goes around, comes around"
- i positiv bemärkelse...
;0)

http://elaina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

3 april 2007 06:52

Jag är som Esters mamma; älskar mössor, köper mössor som andra köper lösgodis. Men nu kommer jag att sluta, mjukare, goare och snyggare mössa kommer jag inte att hitta!
Och ni har rätt-mina ögon har aldrig varit grönare än med denna mössa på!

 
Clara

Clara

3 april 2007 06:57

Nu börjar jag gråta.....du får inte skriva så MÅNGA gulliga ord i ETT och SAMMA inlägg....det blir ju to much för mig :=}
Den mössan var ju som gjord för dig....jag citerar de som skrivit tidigare....VILKA enormt vackra gröna ögon! Du ska veta att detta gläder mig lika mycket....JAG BARA ÄLSKAR SÅNT HÄR! Att överraska,entusiasmera,inspirera.....
Kram på dig din lilla sprallhöna!

http://claraslinneskap.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

3 april 2007 07:19

Clara: Jo jag har märkt det! (Att du älskar att överraska, entusiasmera och inspirera.)
Kram tillbaka!!!

 
IT-mamman

IT-mamman

3 april 2007 14:05

Kul att få se ditt ansikte - eller delar av det! Skulle skriva att mössan matchar dina ögon, men det hade redan Esters mamman gjort. Men då måste det vara sant!

http://itmamman.wordpress.com

 
Lisa

Lisa

3 april 2007 18:39

Jag instämmer med övriga, den är helt underbar till dina vackra ögon! Och Clara hon är underbar hon också!

http://mittlillahus.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards