Direktlänk till inlägg 17 mars 2007

Bad efter.

Av Persilja - 17 mars 2007 11:15

Badrummet fotade jag 20 minuter innan jag satte mig på tåget. Hysteriskt! Jag är inte klar med badrummet. Det är helt oskurat och jag hade velat sätta söta burkar på hyllan osv. Men det hinner jag innan visningen.
Badet är det mest ofräscha i radhuset. Vi rustade hela huset då vi flyttade in-men orken tog slut vid badrummet och sen blev det inget...(Kika här hur det såg ut innan...)
Men då har ju de nya ägarna ett roligt projekt!
Jag skulle klä väggarna i ljusblå mosaik och sätta golvärme och klinkra golvet (vitt) och så sätta in ett vitt badkar på fötter och...

 
 
LAntliv

LAntliv

17 mars 2007 11:51

Puh! Vilket jobb. Bara bära ut grejerna tar ju sån tid. Jag gillade i allafall sovrummet, den gröna till vitt är härligt. Allt ser ljust och fräscht ut. Den lilla ljusblå hyllan i badrummet är så söt. Du skulle ju ha haft den i barnrummet...

http://lantliv.bloggagratis.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

17 mars 2007 11:56

Himmel, vad ni har jobbat och slitit! Men fint blev det!
Man kanske skulle köpa erat radhus och flytta tillbaka till Luleå igen.... hm, tål att funderas på...

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
IT-mamman

IT-mamman

17 mars 2007 12:05

Folk kommer tycka att ni har det ursnyggt! Vad skönt att få se "innan-bilderna". Ofta tror man att alla har det så perfekt jämt. Vi åkte bort när vi skulle ha visning. Det blev lite bråttom att komma iväg. När vi kom hem upptäckte jag ett pappersflygplan som hamnat i hallen och en handduk som låg på badrumsgolvet!!! Jag trodde jag lämnat allt i perfekt skick! Men huset blev sålt ändå. Lycka till! :-)

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

17 mars 2007 12:29

Lantliv: Bra idé! Kanske får den flytta dit till helgen! Fast nåt måste stå där för att dölja ett fult badkarsskavsår på väggen. Fniss!

Gerda-Thyra: Välkommen! Hihi! Fast jag skulle inte lämna västkusten (visst håller du till där?)

IT-mamman: Vi borde vara mer generösa med att visa våra stökiga hem. För nästan alla som har barn har ju faktiskt kaos. Men vi låtsas ha fint. Vore sjystare med ärlighet. Det kanske var pappersflygplanet som höjde priset!!!

 
Ingen bild

Persilja

17 mars 2007 12:46

Och du Clara skulle kunna bli professionell peptalkare!!!! Du kan verkligen få en att känna sig duktig!!!

 
Liten

Liten

17 mars 2007 20:03

MEN va du har varit duktig!!! Blir helt matt bara jag ser hur du gnott och flyttat och hållt på. Och sen har du ju så himlans mysigt oxå, det ser så hemtrevligt ut. Dröjer nog inte länge innan ni får huset sålt.
Kram

http://liten.bloggagratis.se

 
Sayo

Sayo

18 mars 2007 13:52

Jättekul att se före och efter fotona! Man blir inspirerad att köra igång själv!

http://sayo.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards