Direktlänk till inlägg 9 mars 2007

Romantisk solnedgång!

Av Persilja - 9 mars 2007 23:58

Såg en film, en romantisk. "Förälskad, förvirrad". Fransk. Har medvetet bestämt mig för att försöka se romantiska eller humoristiska filmer så mycket jag pallar. Behöver det. Har alltid dragits mer till thriller, skräckfilmer eller drama med sorgliga historier. Måste försöka påverka mer i postitiv riktning. Blir för svart inuti av allt hemskt jag ser och läser. Måste försöka styra in mig på det vackra och lätta i livet. I många romantiska filmer finns det en snäll bror. Antingen är "hjälten" själv en snäll bror eller så har hjältens kärlek en snäll bror.Jag har en snäll bror. Världens snällaste. Han har två döttrar som avgudar honom. Han är separerad och jag önskar att han finner kärleken igen. Se nu så romantisk jag blivit av lite filmtittande! Mina tre söner ska nu sova. Min dotter sover redan. Snart är sportlovet slut. Bild från sommarlovet då jag med familj spenderade en underbar vecka på världens finaste ö, Gotland, tillsammans med min bror och hans flickor.

 
 
Liten

Liten

10 mars 2007 11:40

Jag skulle inte tacka nej till en snälling...som har ungar som avgudarn honom...och som mina ungar oxå skulle få avguda. Dom skulle behöva nån mera av manligt kön än min bror och min pappa att avguda. Och jag själv oxå... :)

http://liten.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards