Direktlänk till inlägg 9 januari 2007

Utmaningen...

Av Persilja - 9 januari 2007 10:04

Ja, då ska jag försöka mig på denna "utamning". Jag ska alltså skriva fyra sanna påståeenden om mig och ett osant och så får ni gissa vilket som är rätt. (Första pris är en ostörd tupplur på soffan!) 1. Jag har ammat barn i tio år utan uppehåll.2. Jag har röstat på socialdemokraterna, folkpartiet, miljöpartiet, kristdemokraterna och feministiskt alternativ3. Jag hade en apa som husdjur när jag var liten.4. Vår TV är från 1983.5. Min man är 44 år och har aldrig haft ett hål i tänderna.

 
 
klimakteriehäxan

klimakteriehäxan

9 januari 2007 11:15

Nä ingen tv kan väl ha levt så länge?
Jag la ut en sån där lista på min blogg härom dagen, första svaret var rätt... så enkelt var det att "avslöja" mej, så jag gav facit redan dan därpå. Du kanske är en svårare nöt att knäcka!

http://www.klimakteriehaxan.blogspot.com

 
Liten

Liten

9 januari 2007 11:43

Jag tror inte att du har haft en apa som husdjur när du var liten :)

http://liten.bloggagratis.se

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

9 januari 2007 14:17

Tror inte heller på teven från 1983.
4:an ska bort!!!!

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

9 januari 2007 16:50

Jag tror inte att du har röstat på alla dessa olika partier, även om det i viss mån, finns något som kan likna en röd tråd i alltsammans.. men nej, jag tror ändå inte det...

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Blommalomma

Blommalomma

9 januari 2007 21:38

Jag tror att 3 ska bort. Inte har du väl haft en apa som husdjur?
Eller så är det sant bara för att det låter så otroligt. Men jag gissar att 3 ska bort.

http://www.blommalomma.webblogg.se

 
Levande

Levande

9 januari 2007 22:18

Jag gissar på apan. Bort med alternativ 3 alltså..

http://levande.blogspot.com

 
Tant Grön

Tant Grön

6 augusti 2008 22:24

Jag gissar på att tv är från 1983

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards