Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Nytt bidrag.

Av Persilja - 29 januari 2009 22:35

En svartmålad soffa från Galtöroad är nästa tävlingsbidrag.

Ett nytt liv för den gamla verandamöbeln och ett gemensamhetsprojekt för de två som målade den. 

Jag tror att jag avslutar tävlingen nån gång till helgen. Så ni som vill delta bör skicka in era bilder innan söndagen. 

 
 
Gry

Gry

30 januari 2009 08:59

Tycker du gör rätt i att avsluta tävlingen nu. Det vore ju bra om du kan ägna dig lite åt Verkstan, hihi....;-)

Kramis och pussis

http://www.baragry.blogspot.com

 
Synne.

Synne.

30 januari 2009 10:07

Du har fått in massor av fina bidrag. Jag har dristat mig till att fota lite med. Så det kommer snart till en mailbox nära dig.
Kram Synne.

http://nabolandet.blogspot.com

 
A

A

30 januari 2009 11:25

Härligt med alla bidrag!
Jag har också mailat dig nu med två bilder från min "mini-piffning" av köket. ;D

http://minsoffa.blogg.se

 
Storeflittig/Solveig

Storeflittig/Solveig

30 januari 2009 12:52

Hei! Hvilken underbar (?) konkurranse! Jeg fikk så mye piff av å komme inn hit, at jeg er helt lykkelig.

Føler jeg alltid starter en kommentar inne hos deg med en unnskyldning. Jeg er jo så skjeldent innom om dagen. Kanskje mest er unnskyldningen for meg selv, for jeg savner virkelig å stikke innom deg hver dag. Det er nok graviditeten som snakker, jeg fikk helt fargekvalme før jul, og har prøvd å komme tilbake i god *fyrabarnsmamman* stil helt siden det. hihi! Gg i dag kjenner jeg at jeg er der! Gleder meg til å holde kontakten oppe nå, for hvitt er utroooolig kjedelig i lengden!

Jeg satt i går og tittet på alle bidragene i konkurransen, må ta en ny titt i dag, ble så inspirert! Takk for en herlig konkurranse!

http://flittiglisene.blogspot.com

 
Anki

Anki

30 januari 2009 18:00

Oj,oj,oj här har jag tydligen missat nått. Tappade bort din blogg när datorn havererade.
Kul med en ny tävling men jag vet inte riktigt vad den går ut på. ( ides inte scrolla så långt) Men jag kanske skickar in nån bild i alla fall.
Kram Anki

http://hundgarden.zoomin.se

 
IT-mamman

IT-mamman

30 januari 2009 19:26

Åh, jag som inte har något pirrbidrag.. Men vad mycket fint! Ville bara säga hej!

http://itmamman.se

 
Ingen bild

Persilja

30 januari 2009 22:59

Gry: Skönt att du är tillbaka så att ordningen återställs!!!

Synne: I´m waiting!

A: Jag kikar nu!

Storeflittig: När jag väntat barn har jag hatat turkos. Börjat må illa av färgen. Konstigt hur färger kan ändra karaktär av hur man mår! Färger är starka påverkare! Och du är så välkommen att häsla på utan att kommentera!!!


Anki: Skicka bidl på nåt du gillar hos dig själv eller tror jag gillar eller gjort efter inspiration från mig.

IT-mamam. Hej på dej!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards