Direktlänk till inlägg 18 januari 2009

Söndagsnöje.

Av Persilja - 18 januari 2009 10:34

Dotterns tröja tycker jag är så fin. En sån borde många ha.

Eller en tröja med text som säger Jag är BRA eller Jag DUGER precis som jag är.

Snart ska vi heja fram sonens basketlag till vinst. Eller till stordåd oavsett vinst. Det är bland det roligaste jag vet att se sonen spela basket. Dels gillar jag basket, (nästan den enda sport som intresserar mig) dels ger det en alldeles särskild känsla att se sin son spela. Här sitter han med kompisen bredvid och bara är. I bakgrunden sitter dottern i färgkaoset och ritar. Herregud vad det ser maxat ut. Inget less is more där inte...

 
 
Lisa

Lisa

18 januari 2009 12:52

Vilken underbar stolsdyna du hade i ett inlägg här nedanför! :) Din dotters tröja är toppen.

http://pinkfriday.blogg.se

 
Pippi

Pippi

18 januari 2009 13:55

Tröjan var jättefin! Tuff. Jag gillar verkligen det den står för :)

http://langstrump.wordpress.com

 
Ingen bild

Stora E

18 januari 2009 16:03

Jag vet att du inte tar in utmärkelser i din blogg, men jag ger dig ändå en hel bunt! Mamma-blogg-utmärkelsen är så fin så den tycker jag att du ska njuta av.

Kram ifrån stormarnas stad!

 
Ingen bild

Persil,ja

18 januari 2009 16:07

Lisa: Tack, jag har sytt tre såna till varje stol samt ett långt med tre blommor till kökssoffan.

Pippi: Ja, alla barn behöver en sån, kanske alla vuxna oxå°

StoraE: Tack det är hedrande! Jag blir jätteglad!!!

 
Cel'Dara

Cel'Dara

18 januari 2009 17:35

hej hej!
Jag måste fråga dig.. var har du köpt din räda vaxduk med vita prickar på? Jag letar och letar men jag hittar inte nånstans. :-(

http://celdara.blogspot.com

 
Ingen bild

Persil,ja

18 januari 2009 17:42

Cel´Dara: Den är från Åhléns. Jag tror den kommit igen. Jag köpte den i hamstringssyfte och har sparat den i minst ett halvår. De slutade med den men jag såg att det fanns här i stan i Luleå iallfall. Jag har köpt en annan röd med mindre vita prickar på ohlssons tyger, fast den är nu pensionerad på dotterns skrivbord.

 
Cel'Dara

Cel'Dara

18 januari 2009 17:48

Åh, tack för tipset! Får åka till närmaste Åhléns och hoppas dom har kvar där. Ohlssons tyger finns ju inte här nere hos mig. :-(

http://celdara.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards