Direktlänk till inlägg 12 december 2008

Julmarknad!

Av Persilja - 12 december 2008 20:44

Imorgon ska jag stå på en liten julmarknad så om någon har lust att komma och klämma och känna på mig eller mina grejor är ni varmt välkomna.

ÖÖÖööh, eller jag ångrade mig. Ni får bara klämma på det jag sytt. Annars kanske jag inte vågar komma!

Välkomna till Sandviksgatan 37 på lördag mellan 12-18. (Även öppet på söndag mellan 12-18-fast då kommer jag att ha svårt att närvara.) Där finns också fyra andra hantverkare. De gör finfina saker så kom och kika!!! Inget köptvång. Men där kommer att finnas fina julklappar och lite julpynt.

Bland annat mina julstrutar. .Och så Karins, Lisas, Hannas och Mays proffsiga hantverk!  Så man FÅR förstås handla om man vill. Vi vill förstås det. Att ni handlar. Men ni behöver inte. 

Hahahahahaha! Ja, ni ser ju!

Jag är ingen försäljare!!!!!!!!!

Däremot får man fika och mysa i värmen när man är ute och lördagsflanerar. Sväng av från alla julstressare på Storheden och från Storgatans hysteriska folkvimmel och kom ner till lugnet och tanka energi på Sandviksgatans mysigaste julmarknad!

VARMT VÄLKOMNA!!!!

 
 
Minmill

Minmill

12 december 2008 22:26

Hei på deg. Første gangen jeg er innom hos deg. Liker bloggen din. Du viser mye fint her inne. Så fine julstutar du har sydd (i norge jule kremmerhus)Hadde jeg bodd i nærheten av markedet ville jeg kommet. Hilsen Minmill

http://minmill.blogspot.com

 
Losarinas mor

Losarinas mor

13 december 2008 08:51

Jeg ville gerne kommer og se alle dine fine ting i virkeligheden :-)

http://wwwkrlighedsagdelosarinasmor.blogspot.com

 
IT-mamman

IT-mamman

13 december 2008 09:33

Om det inte hade varit så långt bort...
Då hade jag kommit förbi och stannat och pratat och klämt och köpt.
Ska komma förbi här oftare när det blir julledigt. Kram!

http://http;//www.itmamman.se

 
Häxmamman

Häxmamman

13 december 2008 13:13

JAg hoppas att det går jättebra för dig på julmarknaden...

Kika in hos Urmodern, jag och hon träffades för första gången i förra helgen, här kan du läsa om vårt möte http://urmoderns.blogg.se/

Vi stod på Jamtli julmarknad och det var skidvm i Östersund och det var kopiöst med folk och alla nationaliteter...

Så våra grejer som sålts har hamnat i Finland, Usa, Kroatien, Frankrike mm... Jätteskojigt/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

13 december 2008 16:39

Vilka jättesöta strutar! (Eller kallas det något annat..?)

http://agneta.bloggagratis.se

 
Camilla

Camilla

13 december 2008 18:12

Hello hello! Synd att jag jobbat hela dagen, annars hade det vart superkul att komma och handla av er! Säkert en massa snyggt. Hoppas att det inte var någon som klämde på dig, det lät ju lite obehagligt ;) Gjorde ett inlägg om din blogg och länkade, hoppas att det är okej? ha en superbra lördagafton i snöhögarna!

http://rosahemmet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards