Direktlänk till inlägg 10 december 2008

Lycka är...

Av Persilja - 10 december 2008 09:13

Lycka är att vara 10 år och älska basket och få ha sin Plannjaidol som tränare för en dag.

Sonen gör mål inför tränaren John Rosendahl.

Det här lever sonen länge länge länge på!!!

Tack John Rosendahl!!!

L-Y-C-K-A-!!!

Tänkte jag skulle visa hur det ser ut på min blogg i min trasiga användare:

Tapeterna blev riktigt snygga i sina kontrastfärger! 

 
 
Ingen bild

Agneta Bergman

10 december 2008 10:49

Men du är väl världens inspirationskälla!Bye, bye alla "viita stiilrena dussinhem" Välkommen färg, glädje och personlighet. Hela du verkar ju helskön! När jag surfar in här skriker varenda cell i min kropp, måla!, sy!, sticka, skaaapa!!! Hejja, fler av dig! Ordet för dagen är INSPIRATION

 
Ingen bild

Persilja

10 december 2008 11:08

Agneta Bergman: Tack! Det var snälla ord! Och JAAA måla, sy, skapa!!!!

 
Tant Grön

Tant Grön

10 december 2008 11:20

Gu va snyggt, en blogg helt i min smak :-) Kul med idoler, sonen måste vara överlycklig!

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja

10 december 2008 11:24

Tant Grön: Haha! Jo den blev Tantgrönig. Tänkte skriva det! "nu skulle Tant Grön gillat den"...

 
helga

helga

10 december 2008 11:48

John Rosendahl hade mina ungdomar gärna träffat också. Min son tränas just nu av fd ligaspelaren John Tillman och det är inte heller fy skam ;) Dottern har en extratränare som spelat i landslaget och varit med i OS 1980. Torbjörn Taxén heter han.

Skönt att det ordnade sig med de flesta användarna på datorn så den inte var totalkaputt.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
/B

/B

10 december 2008 13:35

Kul! Ludde har honon som tränare i steelerslaget.
Har du tittat in hemma hos mig på TV i dag?
;-)
/B

http://lyckligagatans.blogg.se

 
Ingen bild

Persilja

10 december 2008 14:18

helga: Kul när de får lite stjärnglans!

B: Tack. NU har jag gjort det. Vad du är duktig!!!! OCh Theo! :D
Skitbra! Snygg klänning!!!)

 
mia

mia

10 december 2008 19:53

hej..:)
men härliga männsika..:D
jag är ny in denna bloggvärld.. å satt i går kväll å kikade runt bland sidor å hammnade hos dig.jösses så livgivande.. blev sittande å läste å kollade.. så himmla roligt å friskt! säkert skulle din blogg å bilder bli en *best seller bok... absolut..
hej hej.-.-.../mia

http://sockergarden.blogspot.com

 
Anki

Anki

10 december 2008 21:21

Ha,ha,ha jag har en t-shirt som ser exakt ut som tapeten på din trasiga dator. fränt va!

http://hundgarden.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards