Direktlänk till inlägg 2 december 2008

Impad av kreativiteten!

Av Persilja - 2 december 2008 21:23

Min otroligt kreativa släkting (hon med dragkroksmössan) har gjort en adventskalender som inte går av för hackor. Kolla bara:

Visst är den GULLIG!!!

Hihi! Jag tjuvånade en bild av dig Carina! 

 
 
mizziz

mizziz

2 december 2008 22:12

Vilken underbar kalender, jätte gullig!!

http://mizziz.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

2 december 2008 22:37

Jisses!
Jag önskar att jag var så kreativ. Att ge sina barn en julklapp varenda dag kräver en del...
Kreativt så att det förslår:)
/ Johanna

http://johannasblogg-jb.blogspot.com

 
Ingen bild

Persil,ja

2 december 2008 22:40

Mizziz: Underbar var ordet!

Johanna: Fast hon kanske bara lägger en godsak där eller nåt. Kul idé med det stickade iallafall tycker jag!

 
Ingen bild

winnerhorse

2 december 2008 23:18

Nämen.....va, vilken bra ide. Jag ska kanske göra likadant med alla änklingar och änkor som blir efter att deras partner på något konstigt sätt försvunnit i tvätten eller tumlaren... men jag känner liksom på mig att det inte alls blir lika kul.

Rolig idé!

 
Dockmamman som blev Häxmamma

Dockmamman som blev Häxmamma

3 december 2008 06:50

Men så roligt, hon har lagt ner ett otroligt arbete och fina strumpor är det...

Jag har en tomtekalender från Lidl sedan 3 år tillbaka, broderade en för många år sedan men den brann upp med allt det andra när huset brann ner *Suck*

Det var inte bara det som försvann, mycket annat som var mer värt som alla kartonger som jag gjort i ordning till barnen sedan de var små...

Men,men det som varit har varit, nya tag/Kramar

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

3 december 2008 08:59

Otroligt fint!!

http://fashionknits.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards