Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Tillverkning pågår.

Av Persilja - 28 oktober 2008 08:21

Av julklappar eller vad det vara månde.


Grymt inspirerad av sajten Fuldesign med sina fulmonster. Har alltid känt att jag inte vill härmas det jag ser på nätet, men de visar till och med hur man gör så de vill att man gör egna. Prova du också! Det är skoj!

 
 
husetvedbekken

husetvedbekken

28 oktober 2008 08:41

Så utrolig søte minimonstre :))
Perfekt julegave..Det er sikkert kjempemorsomt å sy sånne..Da kan du virkelig
utfolde deg med farger og mønstre!!
Ønsker deg en fin dag..Jeg må løpe i møte og trenger å hente en kaffekopp først for ikke å sovne..Klem herfra :)

http://kardemomme

 
Annica

Annica

28 oktober 2008 10:26

Hahahah! De är ju jättesöta! Eller fula! Eller...?! Ja, ja! Och eftersom de SKA vara fula så skulle ju t.o.m JAG kunna tillverka en sådan, trots min åkomma! (Jag föddes ju med tummen mitt i handen - stackars mig...)

http://annicapannicka.bloggagratis.se

 
funkismamman

funkismamman

28 oktober 2008 12:38

Så söta! Och snygga.

http://www.funkusfamiljen.blogspot.com

 
Ingen bild

Camilla

28 oktober 2008 15:06

Åh vilka godingar du har sytt. Var in på den där sidan och det fanns ju massor av roliga fulingar! kul med all krativitet. Du, ditt kök blev verkligen superfint, kul att du vande dig emd den nyansen för den var verkligen superfin. En glad och uppiggande färg! Kul oxå att maken har fblivit en fan av rosa, det kräver en hel del manlighet för att kunna ändra uppfattning om den kulören! Själv har jag lite dilemman här hemma för att min kära tycker att det mesta ska vara svart, personligen tycker jag svart är dystert! Som du skrev,några månader, sen tar man över ;) Ha det fint

 
carina

carina

28 oktober 2008 18:01

wauw så häftiga.. Ja kanske borde man sy ett par stycken.. Du kanske borde göra en tävling av det. =0) För att lysa upp i höstmörket.

http://badankansblog.blogspot.com

 
Anki

Anki

29 oktober 2008 22:06

Kul att du får användning av vadden nu;) Visste väl att den skulle hamna rätt.
Jobba på bara!

http://hundgarden.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards