Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

Energikrisen!

Av Persilja - 27 oktober 2008 00:15

Tänkte bara säga att jag varit otroligt dålig på att kommentera den sista tiden. Det är som att jag inte kan klämma fram nåt utan att det känns klämkäckt och då låter jag hellre bli! Har också varit slarvig med att svara på era kommentarer och det vet jag inte vad det beror på. Kanske att jag är så trött och det är som att orken inte finns till en massa saker som jag annars orkar. Det är väl hösten, mörkret. Men jag läser intresserat hos er och jag läser och gläds åt alla kommentarer, tro inte annat!

Jag kommer nog snart att vara "fit for fight" igen hoppas jag.

Man kan kanske säga att det är energikris.



 
 
Losarinas mor

Losarinas mor

27 oktober 2008 08:29

Du er et meget aktivt menneske! Du kan jo ikke nå det hele :-)

http://kærlighed,sagde Losarinas mor

 
trollpackan

trollpackan

27 oktober 2008 15:52

Ja, man kan ju inte orka med allting jämt. Känner mig själv lite trött, och det kanske är hösten.
Hmmm...energikris också mitt i finanskrisen;)

http://trollpackan

 
sofie

sofie

27 oktober 2008 17:30

Kanske är våra kroppar energisnåla just nu också, precis som det står om alla elartiklar i reklambladen "energisnål diskmaskin" så förbereder sig våra kroppar på den kommande vintern och drar ner lite extra på energislöset. :) Vad vet jag!
Jag köpte en fin ljusstake idag och ett par glada vantar, det höjde dagen lite grann! Ta hand om dig! Snart är det jul! =)

http://sojf.bloggagratis.se

 
carina

carina

27 oktober 2008 18:23

Känner mig oxå energilåg just nu... Orkar inte skriva kommentarer på varje blogg jag läser även om jag vill. Men har man inget vettigt att säga, varför säga det... Måste annars säga att din blogg är min favoritblogg och jag tycker att din inredningsstil är fantastisk. =0)

http://badankansblog.blogspot.com

 
Titti

Titti

27 oktober 2008 20:30

Vilken fin blogg du har! Man blir glad av all färg!
Jag är ganska ny som bloggare och tycker det är kul att kika runt lite ibland!
Min syn på det här med bloggandet är att man ska ingjuta hopp och mod till läsaren.
Såg att du kände dig lite "låg" energimässigt, så därför vill jag inte bara kika lite anonymt på vad du skrivit, utan även hälsa dig välkommen till Huldrans marker!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
maria/frøkenfryd

maria/frøkenfryd

27 oktober 2008 21:12

Hej Persilja.

Vil bare sige jeg ved præcis hvad du mener, jeg er der selv. Er blevet utrlig dårlig til at kommentere - lad os kalde det energikrise ;-)

Tusind tak for din kommentar ved mig, den blev jeg meget glad for.

Klem Maria

http://marias-sted.blogspot.com

 
Stargate

Stargate

27 oktober 2008 23:33

Hej Persilja!
En intressant förklaring till din "energikris" kan vara, att du som e född i
Oxens tecken står under månen och har samma egenskaper som den. Till skillnad från solen suger/reflekterar månen energi. Jag vet iofs att ni "jordtecken" oftast inte tror på astrologi men kopplingen olika tecken, olika energier är otroligt spännande. Jag lever själv med 2 st oxar och jag själv e fisk(vatten tecken som oxå tar energi) Har länge känt hur uttröttade vi många gånger är i varandras sällskap. Vilken skillnad när sonen varit hemma hos "mormor" som e lejon(eldtecken ger energi liksom lufttecken)då är det ett annat "go" i honom.Balans är det bästa, alla behövs både givare och tagare för att energin skall nyttjas på bästa sätt.Kolla för skojs skull runt omkring dig o se hur många givare o tagare det finns;)
Mvh AC Stargate

http://ampa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards