Direktlänk till inlägg 17 oktober 2008

Zzzzzz

Av Persilja - 17 oktober 2008 23:57

Har under kvällen varit på en välbehövlig tjejfest. Att få sitta och prata och lyssna med en bunt tjejer är sååå avkopplande. Lite vin och annat gott gör ju inte saken sämre.

Men vad är det med fredagkvällar? Alla blir ju trötta redan vid 22-tiden! Jag åkte hem vid tjugo över elva och nu är jag så trött att jag nästan somnar där jag sitter. Zzzzzz

Zzzzzzzzzz

zzzzznark!zzzzzzzz


 
 
lotta

lotta

18 oktober 2008 07:16

haha..låter som våra tjejfester..det blev så ungefär när vi fyllde 30 konstigt?? För det kan väl aldrig bero på att man börjar bli till åren?? Jag brukar skylla på barnen ...

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Synne

Synne

18 oktober 2008 08:10

Alla jobbar ju hela veckan. Så kommer fredagen man sett fram till. Då när man kopplar av och har det bra så säger kroppen plötsligt ifrån att nu vill jag sova. Jag tror man slappnar av och då är det tröttheten kommer smygande.
Jag tycker du höll ut länge hehe.
Ha en bra lördag.
Kramen mig.

http://nabolandet.blogspot.com

 
fru Pink

fru Pink

18 oktober 2008 10:15

Hihi, kjenner meg så godt igjen. Har nesten blitt sånn at jeg synes det er litt kjipt å bli invitert bort på fredager, jeg.. Hehe, da har man begynt å bi sær.. Litt fordi jeg alltid er så trøtt på fredager, og litt fordi vi i Norge har det som på folkemunne kalles gullrekka på TV.. Masse bra programmer som har gått i maaaange år på rekke og rad - så kos prioriteres høyt den kvelden! Men jentekveld må man selvfølgelig på! - hørtes kooselig ut:)
God lørdag til deg.

http://www.flittiglisene.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

18 oktober 2008 11:14

Jentekveld er alltid koselig, men fredager er den ukedagen da jeg er som aller trøttest!! Dessuten er det familiens kosedag etter en lang uke..Da daler vi ned i sofaen og spiser god mat og ser på tv..
Ingen andre kvelder har bedre seertilbud enn fredagene..Men vin med jentene er jo heller ikke å forakte da ;)

http://husetvedbekken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards