Direktlänk till inlägg 9 oktober 2008

En ny väska plus en sminkväska.

Av Persilja - 9 oktober 2008 21:12

Har lagt ut en ny väska plus en sminkväska på Verkstan.

Och så sminkväskan.

 
 
Lucia

Lucia

9 oktober 2008 21:37

Väskan påminner mycket om den jag köpte sist, jättefin!! Har varit in på verkstan och sonderat bland alla fina sminkväskor men kan inte glömma den allra finaste som jag blev snuvad på : ) Kan du inte göra en till i de tygerna? Och lägg för guds skull inte ut den på verkstan, skicka direkt till mig!
Katerina Janouch skrev FEL på sin blogg, hon skulle till Piteå inte Luleå. Blä va tråkigt! Du som skulle fått träffa henne! Förlåt att jag i min tur lurade dig : (
Kram på dig!

http://www.lucia.bloggagratis.se

 
Mari

Mari

9 oktober 2008 21:54

Så fint bilde av deg :)

I dag har jeg laget løkpaien din :) NAM!!

Jeg orker ikke engang lese innlegget ditt under her, for når jeg skummet det skjønte jeg at du har det likt som meg om dagen. Så mye på tapetet at du blir helt smårar... Gi oss 20 timer til i døgnet!!

http://www.maris-fargerike.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilaj

9 oktober 2008 22:27

Lucia: Jag lovar att återskapa "din" sminkväska! :D Väskan du ser är av samma tyg som din. Ja, även sminkväskan.
Jag såg att Katerina inte skulle till Luleå, fast jag trodde hon skulle till Boden. Skulle eg. åkt dit, men hann inte. Fast det var ju tur med tanke på att hon var i Piteå. Fniss!

Mari: Visst ÄR den smaskig!!! Jag 20 timmar till vore fint. Fast jag skulle nog somna vid 23 iallfall!

 
Andie

Andie

9 oktober 2008 23:22

Vilka fina väskor. Och va roligt att de matchar varandra.

http://www.upinmytree.wordpress.com

 
maloppa

maloppa

10 oktober 2008 00:49

Härligt tyg i brunt o rosa, några av mina favoritfärger. Har också sytt en sminkväska i gammelrosa med broderade hjärtan och vinrött linnefoder som mamma ska få i julklapp, därför kan jag inte lägga ut bild på den förrän efter jul men jag ska sy fler för den blev väldigt söt...

http://maloppas.tradgardsblogg,.se

 
Dockmamman

Dockmamman

10 oktober 2008 06:30

Jättecool väska, hoppas att du inte har lika många måsten idag, fast är man kvinna så är man *Ler*

Ha en härlig fredag/Kram

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Synne.

Synne.

10 oktober 2008 06:44

Du syr och donar och får till så fina saker.
Det kliar i fingrarna att börja göra nått själv, men det blir inte lika bra som det du gör.
Jag låter bli och njuter av dina alster i stället.
Har du sorterat bort några måsten än?
Det börjar komma sig här, men det är svårt.....
kramen mig.
Synne.

http://nabolandet.blogspot.com

 
kardemomme

kardemomme

10 oktober 2008 08:17

Herlig veske! Som vanlig :) Og du er veldig vakker ;)Stoffet i vesken var kjempefint..
Brunt og rosa er så flotte farger sammen..
Ønsker deg en fin helg! I morgen er det en av de siste lørdagene med loppis i Oslo-området så jeg må prøve å få med meg mest mulig..Det sitrer av spenning :)

http://husetvedbekken

 
Kaspara

Kaspara

10 oktober 2008 09:04

Det brune stoffet med rosa blomster er sååå fint. Du må sikkert hatt ganske mye av det, for jeg har jo sett det i en del andre ting du har laget. Det ble også herlig å kombinere det med det grønne frodige stoffet slik du har gjort med sminkepungen.
Ellers ser du så ung og fresh ut!! Du kan med letthet trekke tosifret av på alderen hvis du skulle ville.
Ha en deilig fredag! Klem fra Kaspara

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilaj

10 oktober 2008 10:16

Andie: Tack!

Maloppa: Låter fint!

Dockmamman: Måsten bör man annars dör man...? :D

Synne: Jag har snarare hittat fler...sån e´jag.

Kardemomme: Tack. Så spännande med sista loppisen, känner vibrationerna ända hit. ;D

Kaspara: Jo, det bruna är en duk som fått sätta livet till. En stor duk.
Tack för komplimangen, jag väljer att dra bort 20 då, för 26 år skulle vara härligt att vara igen! :D (Men kameran ljuger så bra!)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards