Direktlänk till inlägg 19 november 2007

Totalförsvunnet!

Av Persilja - 19 november 2007 10:35

Är det inte typiskt!

Har hunnit sy lite grejsimojs under gårdagen och i lördags som jag kan lägga ut i Persiljas Verkstad. Men då strejkar kameran! Batterierna heldöda och laddaren på vift.

Så nu stundar operation hitta  batteriladdaren!

Jag hatar dessa laddare. De försvinner hela tiden!

Måste bygga ett batteriladdarskåp där alla laddare sitter och dit man stoppar allt som ska laddas medan det laddas. Så slipper man bära runt laddare och sätta i första bästa lediga kontakt och sen efteråt tappa bort laddaren för evig framtid. I vårt hus kan verkligen saker försvinna.  TOTALförsvinna.


 
 
Helén

Helén

19 november 2007 11:02

Där har du nog en bra affärsidé! Blir tokig på alla dessa laddare som ligger i högar överallt. Ett skåp där man kunde märka upp vore ju perfekt :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ulle

Ulle

19 november 2007 11:26

Som här....en av mobilladdarna är puts väck... *suck* Ett sånt skåp vill jag oxå ha. Såg ett någonstans (att köpa alltså) men hittar det inte. Nån designaffär var det tror jag. Men jag har en kompis som har sytt (hon är som du en jäkel på att sy) en "ladd-station" som hänger på väggen. Kanske skulle jag anlita henne... Hoppas du hittar din laddare snart för det är alltid lika spännande att kolla in dina fina alster!

KRAM!

http://bergatrollen.se

 
Eva i Halmstad

Eva i Halmstad

19 november 2007 12:09

Hej
Jag har gjort de här hemma, borrat hål i en byrålåda så jag kunde dra in en sladd från baksidan av byrån, så nu har jag alla laddare i den lådan färdiga för laddning, bara att leta upp rätt kontakt, funkar jättebra, vet alltid var man har laddarna och man slipper ju se alla sladdnystan de blir.Har en stor dosa där så batteriladdaren ligger i lådan med ;).
Hoppas att Pommac sover gott en hel natt de är ju värt mycke att få sova.
Ha en bra dag på dej, Eva.

http://evaihalmstad.blogspot.com/tcvn

 
Lisa

Lisa

19 november 2007 12:13

Tack söta du för mitt paket som kom alldeles nyss, det är det första hjärtat jag får och kommer att vara mycket roligare att ha framme, än de jag gjort själv! Jag älskar att få saker som andra gjort!!!

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Ingen bild

Anne

19 november 2007 12:30

Idag fick jag ett fint paket i randigt papper med sydda sömmar (vilken rolig idé). Detta paket innehöll ett jättesött hjärta i vitt och orange mönstrat tyg, som jag hade turen att vinna i Persiljas tävling. Tack snälla Persilja! :) Skulle jag ha en blog så skulle jag stolt visa upp tyghjärtat där, men nu har jag ju inte det så jag får tacka dig på detta vis. TUSEN TACK!!!

 
Ingen bild

Anne

19 november 2007 12:39

Ja, och så skulle jag ju säga att vilka söta muffins du hade i ett tidigare inlägg! :)

 
Ingen bild

Persilja

19 november 2007 14:02

Helén: Tack där fick du igång min hjärna! här ska skapas!!!

Ulle: Jag har länkat till dig hoppas det är okej!!!

Eva: Gud, vad smart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Tack för den idén. Nu är vi "kvitt". Kissklocka mot batteriladdarlådidé!

Anne: Vad skoj att du gillade det, både muffins och hjärta!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards