Direktlänk till inlägg 2 november 2007

Jag har fått en speaker!

Av Persilja - 2 november 2007 08:30

Det är det jag alltid har sagt! Man ska inte städa för mycket! Sen jag dammsög tangentbordet (ja, datorn var på under tiden) har datorn fått en speakervoice. Allt jag gör talar den så vänligt om med en amreikansk robotröst som försöker uttala svenska ord. "blåkagrätis" säger han varje gång jag går in på min sida...

Jag hittar inte vart man slår av detta. Neej, nu ljög jag igen. Jag har inte idats söka var man slår av detta. Först irriterar jag mig på det, sen vänjer jag mig. Så det kanske blir kvar några veckor. Men ibland säger jag högt och irriterat "jaaaa! jag veeeeet att jag går in på händelsbänken!!!"

 
 
Clara

Clara

2 november 2007 09:31

Hello Pärsielja...how is it todaäääyyy? This is Clara speaking.....and nouuuuwwww.....aine hatttrick...heeppp!
Nu får jag sluta larva mig och tala klarspråk....:=) Dina klänningar är SUPER....så gulliga och välsydda...vändsydda, jo, man tackar....det är rediga tag ...! Ekologiskt och handsytt...det är Claras melodi....dom där säljer du i ett nafs! Jag är ledsen att jag väckte hela din familj häromnatten :=) blev så full i skratt när jag läste din kommentar...kunde se dig framför mig hur du fick panik och letade efter volymknappen...kan du någonsin förlåta mig :=)
Den där frisörsalongen du visade hade ju verkligen en häftig hemsida....wow, sådana hemsidor skulle vi lära oss att göra....KRAAAMMM på dig nu och skapa på!

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

2 november 2007 09:37

Clara: Yå kräjsi fråg! Tack för berömmet...Svårt det där med prissättningen bara. Satte priserna igårkväll och var på vippen att gå och sänka nyss. Men så stålsatte jag mig. Jag KAN ju inte konkurera med Lindex eller H&M! Joodu! Det var totalkaos här! haha! Fast jag överdrev bara liiite! hihihi, överdriva bör man annars dör man...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards