Direktlänk till inlägg 21 september 2007

Favorit i repris...

Av Persilja - 21 september 2007 12:52

Måste ju naturligtvis länka i min egen blogg till reportaget som handlar om oss. Kuriren har gjort om sin websida och då har lite ändrats. Några fler bilder var inlagda bland annat på min cheesecake och fotografen Linda Wiktröm har tagit så fina foton. Varsågoda-för dig som vill se Norrbottens Kurir reportaget igen fast lite annorlunda: (Och jag får suga lite mera på karamellen!)


Hemma hos oss! á la Birgitta & fotograf Linda på Kuriren



 
 
/B

/B

21 september 2007 13:13

Bra Persilja! Mer reklam till folket!
Kan du inte göra lite reklam för min jobblogg också? Vill ju vinna Kurirens "bloggtopp" Haha...
/B

http://www.lyckligagatans.blogg.se

 
/B

/B

21 september 2007 13:16

Men du, visst har det smugit sig in en bild som _inte_ hör till ditt re.? Eller kommer jag ihåg fel?
/B

http://www.lyckligagatans.blogg.se

 
Lisa

Lisa

21 september 2007 13:25

Vet inte om du känner till bloggen Morse Farm, såg idag att de också har en eller två labradoodles/pudels. Kolla bilderna till höger så ser du veckans labrapudelbild.

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

21 september 2007 14:54

B: Okidoki! Haha! Det har smugit sig in en bild från Kulturens hus-men det är ju Molly mus på´n så lite rätt äre juh! Hehe! Och vi kan låtsas att det är MITT bibliotek.

Lisa: Jotack! Jag har fått tipset om den och "pratat" med Bodil där!

 
Lotten

Lotten

21 september 2007 19:41

Vad fint erat hus är! Jag gillar verkligen din stil med stilblandningen av nytt och gammalt men framförallt de fina färgerna!

Ha en skön helg!

http://ornnastet.blogspot.com

 
Annis

Annis

22 september 2007 20:42

Vilket fantastiskt reportage. Kul att hitta dig så..alltså jag trodde inte det såg ut så hos dig och bild på dig. Tänk vad man kan få inre bilder av ord...kram Annis!

http://www.annis.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

23 september 2007 07:09

Annis: Det hade varit kul att höra vilken bild du hade innan!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards