Direktlänk till inlägg 10 september 2007

Roligt syskonbråk.

Av Persilja - 10 september 2007 15:54

Dottern: Vet du om att vi har spårat O och M mamma! Nu ska vi börja med S!

Jag: Woaw! Vad kul!!!

13-årige sonen med retfull målbrottshes stämma: Öhöhöhö  har ni inte börjat med kvantfysik ännu!!! Hahahaha.

Dottern: JooooO! Det har vi visst det!!!

Sonen: Har ni ju inte! hahaha

Dottern: Joooohooo!!!

Sonen: hahahaha!ni har inte alls börjat med kvantfysik! hahahaha! (han skrattar på sig!) 

Dottern: Joohhhooo!!! MAMMA!!! VISST HAR VI BÖRJAT MED SVAMPFYSIK!!!!

 Sonen: Skrattar hystersiskt!

Jag: (håller mig allt jag kan för skratt) Nej, jag tror inte det M. Kvantfysik läser man inte ens i K:s klass! (varpå jag skyndar mig ut ur köket för att inte skratta så dottern hör.)



 
 
jesso

jesso

10 september 2007 17:07

hahaha,så söta!!

http://www.detvitahuset.blogspot.com

 
Killfröken

Killfröken

10 september 2007 18:06

På min skola får ALLA barn lära sig allt om svampfysik!
(Men det får vi bara för att vi struntar i vad general Björklund säger...)

Helt klart det raraste jag hört idag. Jag ler fortfarande. Nu kommer ajg inte ha så himla tråkigt på kvällsföreläsningen som börjar om 12 minuter.

Ha det gott!
Igelkott!

http://www.killfroken.se

 
Ingen bild

Persilja

10 september 2007 19:09

Jesso: Ja, visst var de!!!

Killfröken: Inspirerad av dig försöker jag komma ihåg guldkornen!!!

 
IT-mamman

IT-mamman

10 september 2007 19:29

Sötnos! Har just skällt på ena barnet här, så det var skönt att få läsa lite uppiggande barnskoj.

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

10 september 2007 19:38

IT;maamma: Jag har (försökt) skälla på valpen. Han gnager på möblerna...Men han är ju så söööt! Gav honom en kartong att gnaga på i stället och jisses, en flyttkartong smulad i bitar på nån halvtimme. Vad är det vi fått in i vårt hem? En mördarmaskin??? Mouhahaha!

 
helga

helga

11 september 2007 17:27

Vad gulligt - fniss ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards