Direktlänk till inlägg 3 juli 2007

Tisdagstema-Rent.

Av Persilja - 3 juli 2007 09:14

När linneskåpet är fullt av rena handdukar och sänglinne och diskhanddukar då är det lyx!

 
 
Lotta

Lotta

3 juli 2007 11:22

Ordning och reda i ditt linneskåp - du skulle se mitt... Vilket härligt väder ni ser ut att ha - åka och bada?! Nja inte här inte.... Min energi rinner bort med vattnet i avloppsbrunnarna och soffan är så skön... jag hoppas energin kommer tillbaks när solen tittar fram =)

http://lotta.tradgardsblogg.se

 
Ingen bild

Persilja

3 juli 2007 11:52

Älskar att gå in hos dig Lotta för då får jag fågelsång som hänger sig kvar in i min egen blogg. Avancerat!!! Är det koltrasten??? Låter exotiskt för mig...

 
Tussegumman

Tussegumman

3 juli 2007 14:23

Oh vilket underbart linneskåp. Det finns inget bättre än nyvikta lakan i ett linneskåp. Det är väl en klädkammare du har så stor! Den påminner om den klädkammaren som min mormor hade med manglade lakan och dukar! Ha det gott/Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
maria

maria

3 juli 2007 14:36

Hallå där!!! Sitter just och undrar om jag tillfrisknat så pass att jag skulle damsuga lite... Men visst säger man att man ska ta det lugnt tills efter en feberfri dag, visst är det så man säger???!!!

Kram på dig i ditt lyxiga linneskåp!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Lisa

Lisa

3 juli 2007 19:59

Mina rena sängkläder måste alltid ligga till sig på soffryggen nån vecka innan de åker in i linneskåpet. Ibland ligger de där tills jag ska byta rent i sängen och då är det ju enkelt att ta dom. Så egentligen är linneskåp ett onödigt här. Jag har ju soffryggar.

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Lisa

Lisa

3 juli 2007 19:59

Ps. Bollfransarna är ju bara så mycket du! I like!

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Maria- Jag blommar

Maria- Jag blommar

3 juli 2007 21:24

Vad fint med röd-vit rutiga hyllplan och ljusblå bollfrans! Och lyxigt att ha ett helt linneskåp att gå in i...jag har bara en garderob...

http://jagblommar.blogspot.com

 
Hannele

Hannele

3 juli 2007 23:17

Underbart, me hur lyckas du med sånt linneskåp mitt på sommaren..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilaj

3 juli 2007 23:25

Måste skamligt erkänna att bilden är gammal. Från min förrförra lägenhet! Men den är min och det är mitt linneskåp! oOch jag SA ju att det var LYX när man har så i linneskåpet!!!! Så är det inte i min vardag och ser inte ut att bli på länge än...
Och Lisa-jag kan avslöja en hemlis-vi har oxå v-rumssoffeförvaring av rent linne. Det är därför vi behöver fler soffor! Haha!

 
kicki

kicki

5 juli 2007 22:01

Hej från semestertrippen, min blogg är uppdaterad idag..
kramis från kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
fialotta

fialotta

5 juli 2007 22:35

Åh vad jag önskar att vårat linneskåp var sådär stort och städat!

http://fialotta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards