Direktlänk till inlägg 6 maj 2007

GRATTIS OZZY!!!!!!!!

Av Persilja - 6 maj 2007 09:03

Idag säger vi GRATTIS till Ozzy!!!


Hipp hipp Hurra hoppas du får en underbar födelsedag!!!

Du får en

och så får du en sak som jag önskar:



Och sen får BARA du Ozzy klicka hihihi HÄR:

 
 
IT-mamman

IT-mamman

6 maj 2007 10:21

VAR hittar du dina bilder Persilja? VAR?
Snart får jag installera filter i datorn och då kommer inte din blogg gå igenom kontrollen. Bara så du vet.

Kram!

http://itmamman.wordpress.com

 
Ozzy - den sjuka födelsedagstanten

Ozzy - den sjuka födelsedagstanten

6 maj 2007 10:38

Hahaha! Tack så mycket, precis vad jag önskade mig!

http://clownozzy.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilja

6 maj 2007 10:56

Ozzy: Den var du värd!!! Have fun! (Hade inte du också varit bunny eller hure nu va-haha!?

IT:mamman: Du läser barnens dagböcker också va? Och öppnar folks badrumsskåp och håller makens brev över en kokande vattenkittel???

 
IT-mamman

IT-mamman

6 maj 2007 11:58

Ojdå, stod det BARA Ozzy? Det såg inte jag...

http://itmamman.wordpress.com

 
Ingen bild

Persilja

6 maj 2007 12:00

IT:mamman: Eller hur! Och JA jag ska gå och packa, väntar bara på maken som ska lyfta ner en tung kartong åt mig. Oj, oj oj vad jag får vänta!

 
Ingen bild

S.Y.D

6 maj 2007 18:58

Vilken underbart vacker ros! Lyckliga Ozzy!

 
frigida

frigida

6 maj 2007 19:43

oj nej...jag tryckte fel...var inte meningen...btw...JAG FYLLER ÅXÅ ÅR...JAG VILL ÅXÅ HAAAAA!!!! i november det vill säga :S

http://frigida.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilja:

6 maj 2007 20:31

Frigida: Varsågod, du kan få i förskott! Haha!

 
Barbro

Barbro

6 maj 2007 21:57

Kan bara instämma med IT-mamman... måste skaffa filter för fyrabarnsmamman (fff)... men erkänner, han var rätt söt, the pretty boytoy...:)

http://www.barbros.blogg.se

 
Ingen bild

Dubbelörnen

7 maj 2007 11:04

Har skickat mail igen... men enbart för vidarebef till sonen din ;)
Han måste ju få inspirationen för byggena på nya tomten... Mamma får väl stå i fönstret o tugga på gardinen *fniss*

Kramar

 
IT-mamman

IT-mamman

7 maj 2007 11:38

Jag tror minsann att vår Persilja packar... Tyst, bäst att smita härifrån innan hon märker att nån är här, så hon inte sätter på datorn när hon nu är så upptagen. Schhh!

http://itmamman.wordpress.com

 
Kardemomme

Kardemomme

6 maj 2008 19:38

Dette er sprøtt!! Den lampen har jeg sett i flere danske boligblader og bestemt meg for at den skal bli MIN en dag!!! I mitt hode ser jeg for meg stua her med en diiger gammel rød veloursofa i Rokokko og med den kule digre gulvlampa som følge!!! Lampen har de på Paustian og sofaen finnes helt sikkert på Blocket eller norske Finn.no. Da mangler jeg bare større stue :D Persilja, i går spurte du om jeg trengte drahjelp for å få oppmerksomhet rundt min nyåpnede blogg.. Hvis du har tid og lyst til å skrive noen ord blir jeg kjempeglaaad!!! Huff, tenk om folk ikke finner meg :( Stusselig å bare blogge til seg selv så og si :( All hjelp mottas med stoore klemmer og lassevis av takk!!! Skjønner godt at DU har så mange lesere!! Bloggen din er så fargesprakende og morsom!!! Siden jeg er så ny er jeg litt redd for å tråkke feil!! Alle miljøer har jo sine "koder" og som ny er det for gjort å plumpe rett ut i det...Jeg har f.eks ikke tenkt på at jeg kanskje burde spørre innehaverne av bloggene jeg har lagt ved som favoritter om det er OK. Jeg har bare vimset på og tenkt på at det er ett kompliment, men vet jo at man aldri gå ut fra seg selv når man skal gjette hvordan andre reagerer hmm!!

http://husetvedbekken

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards