Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

Äkta lycka!

Av Persilja - 13 maj 2009 08:44

Detta är äkta happiness!

Det finns hopp.

Hopp om frodiga färgstarka krasseoaser.Och skira ljuva slingrande frodiga underbart doftande luktärtor att plocka in och njuta av.

Längtar tills de är mer självständiga och ser ut mer så här:

 
 
Ingen bild

Nina (uten blogg)

13 maj 2009 09:58

Ja, man kan bli så lykkelig av grønne spirer, det er så deilig!

Du har jo et fantastisk drivhus, skjønner godt at du ble forelsket i det! :-)

 
Ingen bild

Persil,ja

13 maj 2009 13:03

Nina: Det är nog för att man lever utan en hel vinter!

 
Lycke

Lycke

13 maj 2009 15:07

ÅÅÅÅ..Lyllo dej som har växande småttisar...mina har inte ens börjat kika upp än, satte dem ju nyss och glömde blötlägga dygnet före...hoppas de kommer sig, MEEP

Kramis Lycke

http://till-vidas-ara.bloggagratis.se

 
tess trött tokig morsa

tess trött tokig morsa

13 maj 2009 15:56

vad flitig du är

kram

http://www.misstessan82.blogg.se

 
maloppa

maloppa

13 maj 2009 16:44

Instämmer, tänk att små gröna blad kan framkalla sådana känslor....
Har fixat massor ute i köksträdgården igår o idag, ska blogga när jag kommer hem från jobbet så får du se, blir sååå fint.
Skulle gärna vilja ha luktärter men jag lyckas aldrig med dem så jag satsar på det jag är bra på istället *ler*

http://maloppas.tradgardsblogg.se

 
Mynta

Mynta

13 maj 2009 20:28

Luktärtor & krasse - måste vara några av trädgårdens vackraste blommor, eller hur?
Tillsammans i vas blir de ju om möjligt ÄNNU vackrare!! Vilken fin bild av dem i vasen på ditt köksbord!
Vad har du mer satt för några skojiga frön??

http://livetenligtmynta.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

14 maj 2009 08:16

hallå här händer det grejer dörrarna snygga perfekt persilja :)
odlingarna ja det är så kul ska i dag skola om mina har bara satt klätter och häng växter i år... man blir så lycklig av att det växer :)

http://supermamman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards