Direktlänk till inlägg 27 januari 2009

Fyra nya härliga bidrag.

Av Persilja - 27 januari 2009 19:10

Nina har skickat en hylla som hon klätt med papper i härliga färger. Underbart!

Från Maria har det kommit en skötbord. Inte vilket Ikea skötbord som helst utan hon har tagit ett bakbord och klätt med vaxduk. Och se den fina madrassen som hon satt till. Jag får lust till beeeebis att byta blöjor på igen!!! (Däremot är jag inte sugen på vaknätter, tidiga morgnar och kolik och annat som jag förträngt,som också hörde till bebisåren...)

Anna har skickat en tvmöbel som hon hittat i soprummet. Den saknade dörr men hon räddade den och satte tyg istället för dörren. Sånt gillar jag!!! Heja Anna! Jättefint!!!

Från Maja som bor i studentrum kommer denna bild. 

Inget fel på det studentrummet va? Jag tror studentrummen, en del av dem iallafall, uppdaterats en del sen min tid! Snyggt!!!! Tavlan är superfin!!!



 
 
Ingen bild

labradoodle

27 januari 2009 20:55

Du känner säkert redan till denna link men La Finesse har många fina grejor, men ganska dyra. Men du kan ju bara kolla, här är linken www.lafinesse.dk

Hälsningar
Nannas matte

 
Ingen bild

Persilja

27 januari 2009 21:19

Nannas matte: Åååå vilken fin länk! Nä du jag hade inte varit in där! TACK!!!

 
kardemomme

kardemomme

27 januari 2009 21:25

Ååååå, så mange fine bilder du legger ut..
Så fantastisk mange flotte fargerike hjem som finnes rundt omkring..Genial ide å samle det på denne måten..Du blogger så mye om dagen at jeg ikke får hodet over vannet her hihi!!! Må sette av en feriedag for å få lest alt sammen! Men tar meg raske turer innom for å se om du har brukt premien din ennå ;) Jeg sender deg gjerne et par bilder jeg også men har litt prestasjonsangst..
Får ikke tatt bilder inne nå som det er så mørkt men jeg skal pønske ut noe..
Nå har vi sett på Bygglov og hjemmet til det unge paret var fylt av Bumlinger, puter med Moln, lekre stoffer og herlige loppisfunn!! Jeg blir så glaaad av sånne reportasjer :)) Ha en fin kveld! Klem fra Kardemomme :)

http://husetvedbekken

 
T H E R R E fotoblogg

T H E R R E fotoblogg

28 januari 2009 06:20

Härliga foton! Jättefint! Jag tycker översta bilden var trevlig, kul med någon som gör om IKEA-grejerna!

Den nedersta var också väldigt snygg. Smakfullt och sparsmakat!

http://www.therre.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards