Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

Sovlov!

Av Persilja - 23 oktober 2008 07:33

I morse ropade sonen vid datorn med glad röst -Mamma! det står att du vunnit en MASSA pengar!!!!! (Han lät jublande glad.)

Han hade aldrig sett ett sånt mejl förut eftersom de oftast hamnar i skräpposten men nu hade alltså ett nästlat sig in.

I panik ropade jag: Öppna det inte! Det är bara skräp post! (Har fått för mig att de är fulladdade med virus, fast det säkert bara är reklam för något.)

Nåja, sonen hann känna vinstglädje i några sekunder iallafall.


I morse när jag snoozade mina vanliga 30 minutrar från 0530 till 0600 läste jag fel på mobilen. En önskefelläsning kanske?

Istället för "Snoozning, väckning igen om nio minuter" läste jag "Snoozning, väckning igen om nio månader".

Aaaaaah, DET hade varit skööööööönt!!!!!

 
 
Lotten

Lotten

23 oktober 2008 08:56

Mm det skulle jag inte tacka nej till! Varken att vinna pengar eller sova i nio månader ;-)

http://ornnastet.blogspot.com

 
Ljuvligt Hemma

Ljuvligt Hemma

23 oktober 2008 09:27

Vad kul att du hittade till mig, så jag kunde hitta till dig. Vad fint du har det hemma hos dig & vilken underbar blogg du har :) Kommer snart igen!

http://ljuvligthemma.blogspot.com

 
Pezster

Pezster

23 oktober 2008 10:25

Haha... snoozning nio månader... och vakna upp gravid. Oups.

http://aku.blogg.se

 
Anitha

Anitha

23 oktober 2008 11:27

Ja, guuuuud, så underbart att få sova i 9 månader! Det skulle jag behöva efter den morgonen jag har haft idag...:-D

http://femman.bloggagratis.se

 
kardemomme

kardemomme

23 oktober 2008 14:04

Man skulle vært bjørn på vinteren slik at man kunne gå i hi..Jeg er halvdød når klokka ringer 05.30..Men jeg har i det minste blitt flinkere til å legge meg tidlig på kveldene..Tar med en god bok og leser til jeg sovner..Hadde ikke vært dumt å vinne en million heller..Da hadde jeg kjøpt en reise til Nord-India for hele familien og blitt borte leeenge hihi!!Ha en fin torsdag :)

http://husetvedbekken

 
Ingen bild

JennyAnn

23 oktober 2008 16:51

Du har ju världens bästa blogg! Tack för att du tipsade om senaste Family Living! Det gav mig ny inpiration och lust att ta tag i saker här hemma. Jag har känt mig så komaaktig och bortdomnad senaste tiden, allt har gått ut på att få livet att flyta på. Men nu vill jag fixa. Tack för tips och inspirationskickar....sa JennyAnn

 
Lisa

Lisa

23 oktober 2008 17:24

Men det är ungefär det jag gör nu sen sommaren är över. Sover typ i nio månader. Ganska mysigt, men lite stressande då en massa tanter står och tjatar på mig.

Jag är hemma nästa vecka. Har en pappa här som målar sovrum, men han är snäll. Så ta med dig Molly och kom! Tror du Pommac käkar upp Bosse om han följer med?

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Anna

Anna

23 oktober 2008 17:30

Hehe, så gôtt med 9 månaders sovmorgon. Det är inte utan att man skulle önska det när det är som motigast att gå upp!

Speciellt då den första tanken som far genom huvudet när klockan ringer på morgonen är: Åh vad skönt när jag får gå och lägga mig ikväll igen *Tsss*

http://anna-panna.bloggagratis.se

 
Gry

Gry

23 oktober 2008 19:52

Jag tror ärligt att det är ett dåligt skämt varje morgon när klockan ringer. Använder mig också av mobilen och snooooozzzar jättemycket ;-)

Jag har hittat en underbar källa till glädje och inspiration. Kolla in till mig ;-)

KRAM

http://www.baragry.blogspot.com

 
anna

anna

23 oktober 2008 21:17

Ett sånt sovlov vill jag med ha :)

http://salhuset.blogg.se

 
Tant Grön

Tant Grön

23 oktober 2008 23:42

Snoozning 9 månader, ja tack vilken lycka!

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Synne

Synne

24 oktober 2008 07:57

Grattis till vinsten hehe.
Jag vann en kryssning häromdagen på telefon.
Nu ringer de hem oxå nämligen. Det är en röst som säger på engelska att man vunnit en kryssning. Allt man behöver göra ät att trycka på siffran 9. Då får man veta hur man gör. Men tryck INTE på 9an. Alla dina personuppgifter går till lureriföretaget som gör allt för att skinna dig.
Så varna barnen för det.
Snozza på nu du. Det är väl höstlov hos er med veckan som kommer.
Ha det bäst.
Kramen mig.
synne.

http://nabolandet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards