Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

Två nya väskor.

Av Persilja - 16 oktober 2008 20:22

En gladväska som verkligen skrämmer iväg höstrusket har tillverkats idag.

Riktigt solig blev den!

Och Lisa kolla hit! Ser du vad fint ditt tyg passade som väska! Tack!

Finns på Verkstan förstås!

 
 
Lisa

Lisa

16 oktober 2008 21:01

Oh, la la vad snygga! Fasiken vad du är snabb!

http://mittlillahus.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilaj

16 oktober 2008 22:02

Ja, när jag har inspiration glöder symaskinen!

Fast jag har ju fått upp farten. Jädrar vad jag blivit mycket bättre på att sy på detta sista år! Det är skoj! Att övning ger färdighet liksom!

 
winnerhorse

winnerhorse

16 oktober 2008 22:58

Men persilja, emd en sån fin, färgGLAD väska måste du ju le lite på bilden!

Jättefin!

:)

http://www.winnerhorse.bloggagratis.se

 
Noa04

Noa04

16 oktober 2008 23:44

Kul att trotsas ibland :-) Om färgglatt behövs någon gång då är det nu i regniga dagar!

http://re-dizain.blogspot.com

 
Tant Grön

Tant Grön

17 oktober 2008 00:00

Najs! Har snöat in på oranget, så den översta är helt klart min favorit :-) och blommigt kan ju aldrig vara fel!

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Persilaj

17 oktober 2008 06:39

Winnerhorse: Mäh! Jag ler ju allt vad jag kan! Sådär ler ju jag! Kan inte bättre än så. Hmpff! Jag är tyvärr inte Julia Roberts...

Noa04: Jäpp!

TantGrön: Jaså du är orange nu?!! Min son har varit orange i flera år och det är mycket orange i hans rum. Faktiskt ingen dum färg!

 
Synne

Synne

17 oktober 2008 07:08

Så bra de där väskorna passade till dina färger på kläderna. Eller var det nu möjligen tvärt om.
Blir glad när jag kikar in här.
Förresten, hur går det med mattvirkat?
Kramen från regnet i nabolandet.

http://nabolandet.blogspot.com

 
Ingen bild

Persilaj

17 oktober 2008 08:02

Synne: Kanske blev väskan till för att jag hade de kläderna idag? :D
Mattvirkat. host host. Hm. Joru, många varv virkade, många varv upprepade. Just nu ser den ut som en skål och innan som en serpentin. Så jag hittar inte den perfekta balansen. Men skam den som ger sig!

 
kardemomme

kardemomme

17 oktober 2008 08:32

Herlige vesker i skjønne farger!!! Kombinasjonen av oransje, rødt og rosa er så nydelig sammen!! Jeg har ikke tid til å sy noen ting om dagen..Håper derimot at jeg skal få gjort litt i løpet av helgen..
Ha en fin fredag! Jeg er alltid så glad på fredager! Det er beste dagen i hele uken for da har jeg hele helgen foran meg trallala :D Stor fredagsklem herfra :)

http://husetvedbekken

 
Helena

Helena

17 oktober 2008 10:06

Den oranga är å jag! Superfin!! Ska erkänna att jag är sugen på den men ekonomin tillåter inga utsvävningar iom att jag köpt en kollektion kläder för 5000 kr...

http://arendalirl.blogg.se

 
Kaspara

Kaspara

17 oktober 2008 12:30

Nydelige farver!!!! Aller best likte jeg nok den nederste. Det virker som energien din har kommet tilbake med full styrke nå.
Ha en skjønn fredag!!!

http://kasparasregnbue.bloggagratis.se

 
Tant Grön

Tant Grön

17 oktober 2008 16:39

Ja nu är jag Tant Orange, hi, hi. Nej det är endast som accentfärg, det gröna blir ju så mycket snyggare tillsammans med andra färger, då syns den mer :-)

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Dockmamman

Dockmamman

17 oktober 2008 17:37

Den nedre väskan passar dig tycker jag, det är du/Ha en trevlig helg

http://stickmonster.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards