Direktlänk till inlägg 16 juli 2008

Schizofren uppläxning...

Av Persilja - 16 juli 2008 09:27

Idag MÅSTE jag! Jag MÅSTE! Har jag inte gjort det innan kvällen ska jag för evigt förakta mig själv!

Jag har en massa som jag sytt, men jag får aldrig ut det! Det är ett fåtal foton kvar och sen bara jobbet vid datorn.

Vad är det med mig??? Får allt svårare att få ut grejorna.

Det är helt enkelt tråkigt. Och jag har drabbats av en bacill som heter lättja.

Men ju jäklar måste jag skärpa mig.

Det ska ut idag!!!

Har sytt ett gäng kuddar i denna stil. Färdiga och klara sen (hjälp!) flera veckor!

Några nya väskor är också klara. Men inte utlagda. Fy mig!

Jag SKA få ut dem idag. Hör du det din slöa latmask!!!

Du vågar inte gå ut i trädgården eller växthuset innan du gjort detta! Förstått! Och skyll inte på matlagning eller annat. Du hinner ju blogga!

Svara på den du!


 
 
kardemomme

kardemomme

16 juli 2008 10:37

Så lekker og så fiiiin!!!!! Akkurat på en prikk en slik type pute som jeg drømmer om å trylle fram fra min symaskin sukk!!!!!!!!
Og så den fine vesken da!!!!! Så at Maria Frk Fryd hadde fått ros fra en norsk turist for vesken du hadde sydd!!!! Så gøy!!!!! Og velfortjent!!!! Tenk at vesken din vandrer rundt i Danmark..Den er sydd i SVERIGE,eid av en danske og kommentert av en NORSK turist..Du har virkelig nådd ut med dine produkter!! Bra jobba ;)

http://husetvedbekken

 
Tant Grön

Tant Grön

16 juli 2008 11:59

Den kudden var verkligen snygg och väskan, wow! Oj vad jag vill sy, men nae, jag tar nog en godisbit till och lägger mig å läser istället. Måste passa på när fästmannen tagit båda gulliganerna och åkt å storhandlat, hi, hi.

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Rosa

Rosa

16 juli 2008 16:48

Så flotte farger i den puten : ) Må inn på siden din og se mer....

http://www.cafelatter.bloggagratis.se

 
K

K

19 juli 2008 10:57

Vilket mysigt växthus!
Ha en trevlig helg!

http://husetpabacken.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards