Direktlänk till inlägg 1 juli 2008

En glimt från Andreas rum.

Av Persilja - 1 juli 2008 18:22

Det finns en söt liten flicka någonstans i Danmark som har ett jättefint rum. Hon heter Andrea och hennes mamma bloggar om det (bland annat). Hon har en låst blogg så jag kan inte länka dit men jag kan visa en bild från det fina rummet.

Tavlorna ovanför tallrikshyllan har hon gjort själv till Andrea. Bra idé va? Ger mig massor av inspiration! 

 
 
Maria / Frøken Fryd

Maria / Frøken Fryd

1 juli 2008 18:29

Ihhh, tak for ordene. Helt sjovt at se sit billede på en anden blogg også :-)
Jeg troede du mente prinsessekronen, ha ha.

Klem Maria.

http://marias-sted.blogspot.com

 
Maria

Maria

2 juli 2008 07:01

Verkligen jättefin hylla och tavlorna ljuvliga. FAsen också att jag inte hade kameran med mig igår när jag var hos en god vän. Hon har också gjort jättefina tavlor till sin dotter. Synd att bloggen är låst...för mig...

http://galtoroad

 
anna

anna

2 juli 2008 12:15

Vilka ljuvliga tavlor!!! Så fina!

http://salhuset.blogg.se

 
Synne

Synne

2 juli 2008 12:26

Vad fint det såg ut. Tänk om man hade en liten tjeja eller kille man kan göra så fint åt. Styvsonen är snart 19 så.....
Kram Synne.

http://nabolandet.blogspot.com

 
Annica

Annica

2 juli 2008 13:55

Jättefint! Jag har nu gett upp mina tankar om att få mellansonens rum att likna nåt ur en inredningstidning... Gjorde söta tavlor och målade träaskar. De har han slängt i golvet så många gånger nu att de snart är sönder. Visst är kantstötta saker charmiga, men trasiga saker tycker jag inte är så himla charmigt... Och hans små möbler... Ja, ja... Och om ett halvår ska hans lillebror flytta in och de ska dela rum och då ska det väl kastas tavlor och träaskar igen... Jag har gett upp! Jag får titta på dina fina bilder i stället. Kom på att jag kan spara en slant genom att sluta köpa inredningstidningar: det är bara att titta in på din blogg så får man sin inredningspysselnerv stillad!

http://www.annicapannicka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards