Direktlänk till inlägg 3 juni 2008

Äntligen!

Av Persilja - 3 juni 2008 22:13

Äntligen öppnar Designtorget en webshop.

Det var på tiden!

Jag har faktiskt handlat där ändå (utan att besöka deras butiker) genom att ringa dem och be dem posta en grej och så har jag betalat in beloppet på deras konto, så det har ju gått, men nu blir det lite lättare. Och inte så pinsamt...



 
 
Ingen bild

Gry

3 juni 2008 22:28

Måste in bums!!

Kram

 
kardemomme

kardemomme

3 juni 2008 22:56

Den bananboksen har jeg forsøkt, men den passet ikke min banan haha!!! Min var for rett!!! Kanskje de satser på EU-tilpassede bananer etter hvert hihi!!!De små putene har jeg sett på Designtorget! Heter de kompis eller noe sånt tro? Jeg elsker å gå rundt i den butikken og titte på alle tricksy saker..Dessuten er det så fint at det finnes steder hvor kunstnere/formgivere får vist fram tingene sine!!! Sov godt!! Nå måååå jeg ta kvelden!!!

http://husetvedbekken

 
Jenny alias only

Jenny alias only

3 juni 2008 23:26

Ja det var verkligen på tiden! Vi lever väl inte på stenåldern heller :-)

http://inredningpagar.bloggagratis.se

 
Storeflittig

Storeflittig

3 juni 2008 23:50

Hei du lille persille (kjenner du forresten det diktet?)

Jeg er glad du har funnet ut at du har behov for å vise frem kreativiteten din. Vi har nemlig et behov for å få innta plassene foran skjermen og se på bildene dine, lese tekstene dine og skravle med deg på kommentarene. Så jeg er glad du har funnet ut en løsning som er helt symbiosisk: vi kunne rett og slett ikke hatt det på en bedre måte noen av oss. (Altså vi: dine lesere:)

For en fantastisk stuga! Hytte sier vi jo på riktig side av grensen. Hytten er jo "hur snygg som helst", håper du får slappet av litt der igjen med tiden, kanskje ikke så trolig når du maler med linolje, hehe, men vakkert blir det!

http://flittiglisene.blogspot.com

 
maria

maria

4 juni 2008 06:58

Tusen tack för tipset! har redan varit inne och beställt!!!

http://galtoroad

 
Annica

Annica

4 juni 2008 08:13

Gör de? Vad kul! Måste in å spana! De har ju så roliga grejer!

http://www.annicapannicka.bloggagratis.se

 
Synne

Synne

4 juni 2008 14:25

hur klarade vi oss innan internett och sånt?
Visst är det härligt idag, när allt går så smidigigt och fort.
Får hoppas att de uppdaterar sin hemsida regelbundet nu med.
Kos dig med webshoppingen..
Kram og fin torsdag.
Synne:D

http://nabolandet.blogspot.com

 
Andie

Andie

5 juni 2008 00:14

visst finns det coola grejjer på Desigentorgen men inte visst jag att de har en webbshop... coolt...

http://www.andie.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Persilja - 2 september 2009 15:42

HÄR finns jag nu!   Om ni vill komma i kontakt med mig under min SkönaHem period går det bra att mejla på persiljekvist@gmail.com   Jag vet att det känns konstigt med den nya bloggen, men ni måste orka vänja om er! Tänk på mig som måste skriva och v...

Av Persilja - 1 september 2009 21:13

Vet ni, mina kära läsare, att nu är det mitt sista inlägg här på denna blogg. Jag ska nämligen flytta!!!   I våras fick jag frågan om jag ville prova blogga hos Sköna Hem och frågan kom precis när jag hade en inspirationssvacka så jag tackade ja på ...

Av Persilja - 31 augusti 2009 10:09

Idag blir det en bildkavalkad. Mitt bildsinne är starkare vissa dagar. Jag går med en bildblick och tittar på mitt liv. Ser vackra vyer överallt. Totalt pmsfri så att säga. Allt är vackert, till och med stök... En underbar sjuka!    Tvätt som inte s...

Av Persilja - 30 augusti 2009 20:37

Jag har syhörna i vardagsrummet, nu igen. Jag har valsat runt i hela huset för att åter landa ungefär där jag började som nyinflyttad. Nu ska jag försöka bli kvar där. Åtminstone tills vi renoverar vardagsrummet. Det är verkligen konstigt hur man ka...

Av Persilja - 29 augusti 2009 21:57

Nu kan man se min Man på bild. Hämta förstoringsglaset Tant Grön. Och Grattis på FÖDELSEDAGEN! (Kanske var det igår, men i efterskott i så fall.)   ...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards